пʼятницю, липня 11, 2008

Форкопний багажник для вєліка










Купив я таку штуку:

http://bagazniki.com.ua/index.php?id=672

Кріпиться на фаркоп за 10 секунд. Тільки на колеса треба надівати якісь мішки, а то я заїхав на гравій, дорогу ремонтували, і трохи гострими камінчиками покоцалося переднє колесо.

На Дністрі займався фрірайдом :-)

По дорозі чуть не загубив номер. Його треба якось закріпити, бо та пласмасова виноска погано його тримає.

Їхав по дорозі 130 км/год, вєлік не випадає, кріплення досить надійне.

4 коментарі:

Unknown сказав...

Хочу такий велосипед + багажник...

Анонім сказав...

Круто! Виглядає як протиударний турнікет у джипа, тільки ззаду :)

Анонім сказав...

ти би так постійно з номером їздив, цікаво, що б сказали хлопці у фуражках???

Unknown сказав...

А мене вже зупиняли. Повтикали шо то за хрєнь причеплена, а потім спиталися, чи я нічо не пив. Я кажу - як можна, канєшно же не пив! Дихнув на нього і поїхав дальше :-)
Завтра їду в Чернівці колесо рівняти. Не розрахував, шо 4 людей на задній сідушці, палатка і лодка в багажніку трохи посадять пружини. Зачепив колесом пару раз асфальт і трохи його погнув :-(